1402-06-22 11:25
545
0
86443
در گفتگوی ویژه خبری گلستان اعلام شد؛

برگزاری بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی در گلستان

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان از برگزاری بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی در استان خبر داد.

 به گزارش گلستان ما، الهه غیناقی سه‌شنبه شب با حضور در گفتگوی ویژه خبری بیست سیمای گلستان گفت: علاقه‌مندان با هر سنی تا سی‌ام مهر فرصت دارند با مراجعه به سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کنند.
 
 او افزود: قصه‌های قرآنی و دینی، کارآفرینی، قصه‌های نامداران و قصه‌های مدرن موضوعات این جشنواره است و در بخش‌های مدرن و کلاسیک، آئینی و سنتی، گروه مدارس استثنائی و آزاد از ۷ تا ۱۱ آبان برگزار و برترین‌ها روز پایانی معرفی می‌شوند.
 
غیناقی همچنین با اشاره به آغاز هفته ملی کودک از ۱۵ مهر گفت: تلاش می‌کنیم در این روزها ویژه برنامه‌هایی را برای ایجاد شور و نشاط در بین کودکان برگزار کنیم که برگزاری نمایشگاهی از دستاوردها و دست ساخته‌های اعضای کانون از جمله این برنامه‌هاست.
 
 وی خبر داد: هزینه عضویت سالانه در کانون‌های پرورش فکری ۲۰ هزار تومان است، اما روز شانزدهم مهر به مناسبت آغاز هفته ملی کودک عضوگیری در سراسر کشور رایگان خواهد بود.
 
 وی ادامه داد: در استان گلستان ۱۸ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ثابت، ۶ واحد و دو کتابخانه سیار به کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۸ساله در رشته‌های مختلف مانند قصه‌گویی، ساخت کاردستی نویسندگی و نوشتن خلاق، سفالگری، نمایش خلاق، پویانمایی و بخش دینی و اسلامی آموزش می‌دهند.
 
 غیناقی افزود: واحدها و کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کامیونت پیک امید با حضور در مناطق محروم و روستاها به کودکان و نوجوانان رایگان خدمات ارائه می‌کنند.
 
 سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با بیان اینکه ما در استان ۸۷ نیرو داریم که فقط ۴۵ نفر آن‌ها مربی هستند افزود: تلاش می‌کنیم در تعامل با آموزش‌وپرورش با تعلیم دانش‌آموزان آن‌ها را به همیار کانون تبدیل کنیم تا بخشی از کمبود نیروی ما جبران شود.
 
 غیناقی همچنین از تعامل رسانه استانی و آقای رسول شکری نیا مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان برای توجه به برنامه‌های کانون و پوشش آن‌ها قدردانی کرد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.